پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ورق هایگلاس پانوتک - Pannotech

ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

ورق هایگلاس پانوتک تولید شرکت پارسیان چوب با روکش هایگلاس هانوا کره جنوبی می باشد. این شرکت با هدف ایجاد اشتغال و ایجاد یک برند داخلی ولی با سطح کیفیت بالا و عالی ایجاد شده است. ورق هایگلاس پانوتک به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس پانوتک با رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی هایگلاس پانوتک ، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد .

مشخصات ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

ابعاد ورق هایگلاس پانوتک ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس  هانوا کره می باشد. تعداد رنگ های آن 70 عدد می باشد .

با توجه به اینکه هایگلاس پانوتک از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس ای جی تی ،هایگلاس دکوپنل ، هایگلاس واریو ، هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل رنگ ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

هایگلاس پانوتک شامل بیش از 70 رنگ زیبا و متنوع می باشد که در سه گروه رنگی تقسیم بندی شده اند. هایگلاس پانوتک در سمپل خود 70رنگ زیبا و البته پرفروش و پرطرفدار را قرار داده تا طراحان گرامی بتوانند رنگهای هایگلاس را براحتی باهم ترکیب کنند و در امور طراحی خود بکار ببرند.

برای مشاهده رنگهای هایگلاس پانوتک میتوانید از وبسایت فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) استفاده نمایید. همچنین میتوانید با فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی ) تماس حاصل نمایید.

برای دیدن نمونه کارهای انواع کابینت و همینطور کارهای ترکیبی میتوانید به صفحه اینستاگرام Homedream_design مراجعه فرمایید.

قیمت ورق هایگلاس پانوتک:

قیمت ورق هایگلاس پانوتک براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت هایگلاس پانوتک میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی هایگلاس پانوتک:

شرکت هایگلاس پانوتک از سیستم توزیع بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است و شما مصرف کنندگان گرامی می توانید هایگلاس پانوتک را از نمایندگی های مجاز و فعال این شرکت در سطح کشور تهیه نمایید.

همچنین می توانید هایگلاس پانوتک را از فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.