دوشنبه ۰۴ تیر ۰۳

حصیر بامبو چوبی

حصیر بامبو چوبی:

 

حصیر چوبی بامبو نوعی ابزار دکوراتیو می باشد که از نوع چوب بامبو ساخته و بافته می شود. چوب بامبو که عموما در کشورهای شرق آسیا مانند هند ، فیلیپین ، اندونزی ، مالزی و تایلند رشد پیدا میکنند و از چوب این گیاه انواع و اقسام محصولات از جمله حصیر بامبو ساخته می شود.

 

گیاه و درخت بامبو درمناطق استوایی رشد می کنند و برای رشد اصلا نیازی به سموم کشاورزی و شیمیایی ندارد. گیاه بامبو منبع تغذیه پانداها می باشد و این درخت ساقه های خود را با سرعت زیادی از درون زمین به بیرون رشد می دهد و در کل سرعت بالایی دارند.

 

حصیر بامبو چوبی

 

انواع حصیر بامبو :

 

حصیر بامبو در دو نوع چوبی و پلاستیکی می باشند که حصیر بامبو را از خود چوب بامبو میسازند.حصیر بامبودر سایزهای مختلف 45 ، 60 ، 70 و 90 سانتی می باشند که معمولا رول های 15متری دارند.

 

دربازار پرده حصیربامبو هم موجود است که محصول متفاوتی نسبت به حصیر بامبو می باشد و طراحی آن کاملا متفاوت است. حصیر پرده ای را حصیر نی دار نیز می نامند.

 

حصیربامبو پلاستیکی :

 

نوعی دیگر از حصیر بامبو می باشد که دقیقا مانند حصیر بامبو بصورت لانه زنبوری است اما از جنیس بامبو نمی باشد و از پلاستیک با تکنولوژی نانو ساخته شده است.

 

حصیر بامبو پلاستیکی در چندین رنگ در بازار میتوانید مشاهده بفرمایید. حصیربامبو پلاستیکی لانه زنبوری مشکی ، سفید و طرح چوب که مشابه رنگ چوبی است در بازار موجود هستند که مشخصا قیمت پایینتر و البته کیفیت پایینتری هم دارند.

 

حصیربامبو پلاستیکی

 

بامبو حصیرچوبی برای بالکن:

 

حصیر چوبی بامبو در ساخت و تزیین انواع وسایل چوبی دکوراتیو مانند میزتلویزیون ، مبل ، بوفه و ویترین و … بکار میروند. بسیاری تصور می کنند که از حصیر بامبو چوبی می توانند برای تزیینات بخشهای خارجی استفاده نمایند. اما همانطور که گفته شد حصیربامبو عموما برای امور تزییناتی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و حصیرهای استفاده شده در فضاهای بیرونی مانند بالکن حصیرهای متفاوتی هستند.

 

قیمت و خرید حصیر بامبو و نحوه نصب آن:

قیمت حصیر بامبو براساس عرض های مختلف متفاوت می باشند. از این رو بسته به سایز و عرض و مورد استفاده میتوانید تهیه بفرمایید. همانطور که گفته شد حصیربامبو در چهارعرض 45 ، 60 ، 70 و 90 سانتی می باشند.

دربازار پرده حصیر چوبی بامبو هم موجود است که محصول متفاوتی نسبت به حصیر بامبو می باشد و طراحی آن کاملا متفاوتاز حصیر مبلی است.

 

برای نصب حصیر بامبو همچنین نیاز به راتان حصیر هم می باشد که راتان ها معمولا با قطر 4 یا 5 میل است و بصورت متری بفروش می رسد.

 

شهرچوب (‌چوب سیتی ) انواع حصیربامبو پلاستیکی و چوبی را درخدمت مشتریان قرار میدهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.