یکشنبه ۰۳ تیر ۰۳

ام دی اف لاکی پنل LuckyPanel

ام دی اف لاکی پنل LuckyPanel:

ام دی اف لاکی پنل LuckyPanel محصول جدید کوپروود پارسیان می باشد که بصورت ملامینه و در دو گروه طرح ساده و طرح چوب برجسته تولید شده است.
این محصول جدید که باکیفیت فوق العاده عالی همچون ورقهای سری های قبلی شرکت کوپر(آلویک و سی پلاس) تولید شده و رنگهای کاملا منحصربفرد و خاصی را داراست که طراحان میتوانند از آن در طراحیهای خود بصورت کاملا حرفه ای و خاص استفاده نمایند.
ورقهای لاکی پنل عمدتا برای طراحیهای مدرن و مینیمال مورد استفاده می گیرند.

ام دی اف لاکی پنل LuckyPanel

مشخصات و ویژگی های ام دی اف لاکی پنل LuckyPanel:

ام دی اف لاکی پنل از خام ام دی اف ادونس تایلند که از بهترین خام های ام دی اف در ایران می باشد تولید می شود. لاکی پنل بصورت ام دی ف های روکش ملامینه و 2طرف روکش با روکش خارجی(آلمانی و ایتالیایی) است.
ام دی اف لاکی پنل در سایز 280*122 و با ضخامت 18میل در دوسری طرح ساده و طرح چوب برجسته تولید می شوند.
لاکی پنل در 14رنگ متفاوت ، خاص و متنوع و بروز به بازار ام دی اف و جامعه طراحان ارائه می گردد.
یکی از دیگر از ویژگی های این ورق داشتن نوار لبه همرنگ خود می باشد.

ام دی اف های طرح ساده لاکی پنل:

لاکی پنل های طرح ساده شامل 9رنگ متنوع مانند سفید ، کرم ، کاپوچینو ،‌ طوسی تیره ، طوسی روشن ، سرمه ای ، مشکی و زرشکی و کربنی می باشد.
نوارلبه های 1میل همرنگ این ام دی اف ها موجود است.

ام دی اف های طرح چوب لاکی پنل:

سری طرح چوب لاکی پنل شامل 5رنگ طرح چوب مشابه کلیاف ایتالیا و ایگر اتریش است که رنگهای جذاب خاص خود را دارد . نوارلبه ای 1میل همرنگ لاکی پنل طرح چوب هم موجود است.

نمایندگی ام دی اف لاکی پنل و خرید ورق لاکی پنل:

ام دی اف لاکی پنل بعنوان یکی از ام دی اف های طرح خاص خود در بازار ایران در شهرهای مختلف نمایندگی های مجاز و مشخص خود را دارد.
مشتریان گرامی می توانند ام دی اف لاکی پنل خود را از نمایندگی های تهران و همینطور فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی ) تهیه نمایند.

قیمت ام دی اف لاکی پنل:

همانطور که در بخش مشخصات و ویژگی های ام دی اف لاکی پنل گفته شد این ام دی اف از مواد اولیه کاملا خارجی و وارداتی استفاده می نماید و از کیفیت عالی برخوردار است اما بااین حال قیمت کاملا مناسب و رقابتی با برندهای مشابه خود دارد که باید به 18میل بودن ام دی اف هم اشاره نمود که همین باعث خاص و منحصربفردبودن این ام دی اف می شود.
همچنین با توجه به خارجی بودن مواداولیه وابستگی این محصول به نوسانات ارز و دلار را باعث می شود و نمیتوان قیمت ثابتی را اعلام نمود .
برای استعلام قیمت ام دی اف لاکی پنل میتوانید با فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی)  تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.