شنبه ۰۹ تیر ۰۳

هایگلاس یلدیز فراسو Yildiz AMF

هایگلاس یلدیز Yildiz AMF

هایگلاس یلدیز Yildiz AMF محصول و تولید شرکت آذین ملامین فراسو میباشد. شرکت آذین ملامین فراسو یکی ازقدیمی ترین شرکتهای تولید ام دی اف و هایگلاس در ایران است که از سال 1392 بطور حرفه ای شروع به تولید ورقهای هایگلاس نموده است.

ویژگی های هایگلاس یلدیز فراسو Yildiz AMF:

هایگلاس یلدیز همانند هایگلاس های دیگر در بازار با سایز 122.280 و با ضخامت 16میلیمتر و یکرو تولید و عرضه می شود.
هایگلاس یلدیز دارای روکش هانوای کره جنوبی با ضخامت بالا و مناسب است و همین امر باعث می شود که هایگلاس یلدیز مقاومت در برابر خط و خش خوبی داشته باشد. همچنین در مقابل نورخورشید و گرما دچار تغییر رنگ نشود.

از دیگر ویژگی های هایگلاس یلدیز میتوان به موارد زیراشاره نمود:

  • درخشندگی زیاد
    دوام بسیار بالا
    قابلیت تعمیر و ترمیم با طرح و رنگ خود کابینت
    هایگلاس یلدیز طرح و رنگ ها متنوع
    مقاومت بالاتر از ام دی اف در برابر رطوبت
    مدرن و چشم نواز

کیفیت خوب روکش PVC هایگلاس یلدیز باعث میشود در برابر خط و خش مقاومت خوبی داشته باشد و براحتی قابل تمیز شدن و نظافت باشد. مشتری میتواند با اسکاچ روی هایگلاس کشیده و آنرا تمیز کند بدون اینکه ورق ام دی اف آسیب ببیند.
از خوبی های روکش یلدیز این است که براحتی لب پر نمی شود و در هنگام کار با ورق و برش آن دچار تیزی لبه و دندانه موشی شدن نمی شود.
همچنان که روکش هایگلاس یلدیز دارای یک لایه پلی گلاسی پلکسی مانند دارد که مانند شیشه عمل میکند و آنرا براق و شفاف نشان می دهد.
دیگرویژگی هایگلاس یلدیز استفاده از مواد و متریالی است که دوستدار محیط زیست است و کاملا از تمامی مشکلات زیست محیطی بدور است.
تازمانی که روکش هایگلاس یلدیز دچار پارگی و پریدگی نشده باشد ام دی اف دچار هیچ مشکلی نخواهد شد زیرا که از رطوبت بدور است و کاملا محافظت شده است.

سمپل و کاتالوگ هایگلاس یلدیز Yildiz AMF :

هایگلاس یلدیز دارای 70 رنگ متنوع و زیبا و بروز است که در سه گروه رنگی ساده ، طرح چوب و متالیک و گلدار دسته بندی شده اند.

گروه اول هایگلاس رنگهای ساده:

گروه اول رنگی هایگلاس یلدیز شامل رنگهای ساده مانند سفید و طوسی و مشکی و... هم مات و هم براق است. همیشه گروه اول هایگلاسی قیمت مناسب تر و کمتری دارد.

گروه دوم هایگلاس رنگهای طرح چوب:

گروه دوم هایگلاس یلدیز شامل رنگهای طرح چوب مانند سدار ، جویز ، تیک اروپایی و ... است که عموما براق هستند و قیمت بالاتری نسبت به گروه اول دارند.

گروه سوم هایگلاس رنگهای متالیک و گلدار:

گروه سوم رنگهای متالیک و گلدار و خاص را شامل میشود. رنگهایی مانند سفید متالیک و عسلی متالیک و گلدار براق و ... که بیشتر براق هستند اما بتازگی رنگهای سفیدمتالیک مات و از این قبیل رنگها به دسته رنگی هایگلاس یلدیز اضافه شده اند.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس یلدیز Yildiz AMF از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس دکوپنل ،  هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس ای جی تی ،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

قیمت ورق هایگلاس یلدیز:

هایگلاس یلدیز یکی از خوش قیمت ترین و مناسبترین قیمت ها را در بازار با توجه به کیفیت ارائه شده و متریال استفاده شده داراست. همچنان که موجودی ورقهای یلدیز باتوجه به قدرتمند بودن شرکت تولید کننده فراسو دارای شرایط خیلی خوب و مناسبی است و به ندرت دچار کسری کار و موجودی می باشد.
قیمت ورق هایگلاس یلدیز براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت هایگلاس یلدیز میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

قیمت کابینت هایگلاس یلدیز:

بعلت تنوع رنگی بالا و ورق ام دی اف های باکیفیتی که شرکت هایگلاس یلدیز داراست یکی از انتخاب های طراحان برای تولید کابینت ورق یلدیز است.
طراحان هم به تنهایی از ورقهای یلدیز برای کابینت و موارد ساخت دیگر استفاده می کنند و هم در کارهای ترکیبی و چند رنگ.
برای مثال ترکیب هایگلاس یلدیز و ام دی اف های طرح چوب و یا آیینه ای و ...
از آنجایی که برای قیمت کابینت آیتم های بسیاری مانند مواد و متریال ، طرح ، متراژ ، یراق و ... دخیل می باشند بنابراین نمیتوان قیمت حدودی اعلام نمود و باید بعد از بررسی موارد گوناگون قیمت را مشخص نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.